bronmus45 bronmus45
117
BLOG

Zbigniew Ziobro. Trybunał Stanu i co dalej..?

bronmus45 bronmus45 Polityka Obserwuj notkę 7

Dzisiaj głosowanie w Sejmie

PO, PSL, SLD i Twój Ruch za, PiS przeciw 

Decyzja o postawieniu członka Rady Ministrów przed Trybunałem Stanu zapada, jeśli zagłosuje za nią co najmniej trzy piąte (276) posłów. 

Jeżeli więc w piątek (dziś) wniosek uzyska 276 głosów, to trafi on do Trybunału Stanu i automatycznie stanie się aktem oskarżenia. Posłem oskarżycielem będzie Stanisław Chmielewski (PO).

 

Ziobrze zarzuca się naruszenie konstytucji, ustawy o Radzie Ministrów oraz ustawy o działach administracji rządowej. W uzasadnieniach wniosków jest też mowa o działaniach nakierowanych na "walkę z układem".Takie same zarzuty stawiane są Jarosławowi Kaczyńskiemu. Platforma złożyła wnioski o postawienie Ziobry oraz Kaczyńskiego przed Trybunałem Stanu w 2012 roku.

^

Może wreszcie ten niezatapialny jak dotychczas "układ" z prezesem Kaczyńskim na czele zacznie iść na dno od nadmiaru swojej własnej wody. Widocznie balast przekroczył już wszelkie, dopuszczalne normy równowagi i ciężkości.
bronmus45
O mnie bronmus45

Nerwowy samotnik spod znaku Wodnika...... Wczytując się w wypowiedzi wielkich ludzi, przedstawicieli świata kultury, czy też znakomitych i uznanych mężów stanu, czujemy pewien zastrzyk witalny na potrzeby doskonalenia swojej osobowości. Wysłuchując zaś wynurzeń Jarosława Kaczyńskiego mam obawy, aby jego małostkowość nie udzieliła się również nam - bronmus45

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka