bronmus45 bronmus45
125
BLOG

Cuda, cudeńka w kraju podobno nie dzikim...

bronmus45 bronmus45 Polityka Obserwuj notkę 12
Ja, do jasnej cholery tego sobie nie zmyśliłem. Pod tym wstępem jest artykuł źródłowy, opisujacy poszczególne zawody. Jeden zawód szczególnie mnie zbulwersował. Nauczyciel akademicki. Proszę poczytać, a ja pod spodem postaram się wyjaśnić, w czym rzecz.
źródło:
.
Jeśli bowiem czytam, że: 
największe dochody mają 
lekarze, politycy i nauczyciele akademiccy...
to...
...porównując uposażenie nauczyciela Dudy Andrzeja - wykładowcy na wyższej uczelni w Nowym Tomyślu (obecnie prezydenta RP) do nauczyciela w szkole podstawowej, uważam z kolejnym że...
 
Predyspozycje nauczyciela Dudy Andrzeja dyskwalifikują go zarówno z funkcji nauczyciela,
jak i posiadacza dyplomu doktora prawa.
.
Dowody źródłowe: 
"bochater, żąd"
pod adresem tytułu (link):

Wstydliwy problem z osobą obecnie urzędującego prezydenta..

Osoba ta winna więc oddać obecnie ze swojego uposażenia całość kosztów kształcenia jej, aż do dyplomu doktora. Najpierw bowiem powinna zdać jakikolwiek egzamin z ukończenia szkoły podstawowej.

bronmus45
O mnie bronmus45

Nerwowy samotnik spod znaku Wodnika...... Wczytując się w wypowiedzi wielkich ludzi, przedstawicieli świata kultury, czy też znakomitych i uznanych mężów stanu, czujemy pewien zastrzyk witalny na potrzeby doskonalenia swojej osobowości. Wysłuchując zaś wynurzeń Jarosława Kaczyńskiego mam obawy, aby jego małostkowość nie udzieliła się również nam - bronmus45

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka