bronmus45 bronmus45
142
BLOG

O, w mordkę jeża...

bronmus45 bronmus45 Rozmaitości Obserwuj notkę 7

image

^

PiS wciąż się dusi w własnym sosie

a ja do niego - "pompuj liścia"...

Gram więc tu jemu wciąż na nosie

więc "pędź bizony" - nie masz wyjścia...

 

Nie żal mi PiS-u - "kurtka na wacie"

ani ciupinkę - "niech to szlag"...

"Na krowie kopytko" - wy mnie znacie;

ja mu przysporzę więcej plag !!!

 

"Motyla noga" - "piernik jasny"

"o kurcze felek" - "piękna twa mać"

"kurza melodia" - "do jasnej ciasnej"

"kaktus zalotny" - tak jemu kadź...!!!

- bronmus45 -

bronmus45
O mnie bronmus45

Nerwowy samotnik spod znaku Wodnika...... Wczytując się w wypowiedzi wielkich ludzi, przedstawicieli świata kultury, czy też znakomitych i uznanych mężów stanu, czujemy pewien zastrzyk witalny na potrzeby doskonalenia swojej osobowości. Wysłuchując zaś wynurzeń Jarosława Kaczyńskiego mam obawy, aby jego małostkowość nie udzieliła się również nam - bronmus45

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości