bronmus45 bronmus45
335
BLOG

... dzieli ich przepaść - sondaż ...

bronmus45 bronmus45 Polityka Obserwuj notkę 9

 - najnowszy sondaż -

Badanie: zyski Andrzeja Dudy po konwencji PiS

http://wiadomosci.onet.pl/kraj

Dzieli ich przepaść...

Tak sobie siedzę w swoim mieszkaniu i myślę. Za oknem pada śnieg, a ja rozmyślam przy butelce grzanego z miodem piwa Lech Pils... Czasami jeszcze przydarza się to [myślenie] nawet w moim wieku, chociaż coraz rzadziej. A przemyśliwam nad szansami wszystkich kandydatów na urząd Prezydenta Polski w nadchodzących wyborach. Wszystkich - łącznie z obecnie urzędującym. Z matematyki nigdy nie byłem orłem, lecz do stu jeszcze zliczyć potrafię. A tym bardziej do pięćdziesięciu. No więc - jeśli obecnie nam panujący Bronisław Komorowski ma szansę przeskoczyć już w pierwszej próbie te magiczne 50%, to ile są warci startujący w tej konkurencji pozostali kandydaci i ich klubowe zespoły, których suma wszystkich skoków w tym wieloskoku może okazać się mniejsza [krótsza] od pojedynczego, wykonanego przez mistrza?... A ile warci są prezesi tych klubów..?  Po prostu - nie ta liga...

 

image

 

Aktualny rekord świata w skoku w dal należy do Mike'a Powella 8,95 m. Takich jak ja musiałoby być kilku, aby suma naszych skoków mogła przybliżyć się do odległości uzyskanej przez p. Mike'a... 

Grzegorz Marciniszyn - rekordzista Polski w skoku w dal (8,28 m) również nie daje żadnych szans innym miernotom...

^

bronmus45
O mnie bronmus45

Nerwowy samotnik spod znaku Wodnika...... Wczytując się w wypowiedzi wielkich ludzi, przedstawicieli świata kultury, czy też znakomitych i uznanych mężów stanu, czujemy pewien zastrzyk witalny na potrzeby doskonalenia swojej osobowości. Wysłuchując zaś wynurzeń Jarosława Kaczyńskiego mam obawy, aby jego małostkowość nie udzieliła się również nam - bronmus45

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka