Komentuj, obserwuj tematy,
Załóż profil w salon24.pl
Mój profil
bronmus45 bronmus45
315
BLOG

Na kolację i śniadanie...

bronmus45 bronmus45 Polityka Obserwuj notkę 12

 

Całkiem nowe PiSolanie...

    Nowe Pi...π...π...spadaj...

Widzisz ten tekst, ponieważ odblokowałeś filtr na stronie głównej Salon24.pl. Jeśli nie chcesz widzieć takich treści, zmień ustawienia filtra.

 

 przekopiowano na: www.bronmus45.blogspot.com 

 

obraz: wrozby.blog.onet.pl

Widzisz ten tekst, ponieważ odblokowałeś filtr na stronie głównej Salon24.pl. Jeśli nie chcesz widzieć takich treści, zmień ustawienia filtra.
Widzisz ten tekst, ponieważ odblokowałeś filtr na stronie głównej Salon24.pl. Jeśli nie chcesz widzieć takich treści, zmień ustawienia filtra.

 Pisuar i/a "obszczyjmurki"

Pisuar – urządzenie sanitarne pozwalające na wygodne oddawanie moczu przez mężczyzn w pozycji stojącej.

Pisuar bezwodny - dzięki specjalnej budowie muszli i syfonu nie wymaga stosowania wody lub środków chemicznych do spłukiwania resztek uryny. 

***

Nie każdy przecież wie - przynajmniej kiedyś nie wiedział - co oznacza słowo pisuar. Uryna też jest słowem obcym. Niektórzy z czytelników zapewne kojarzą słowo pisiorek. W moich - dawnych - stronach mówiło się psipsiorek. Nie od psa a od psikania [sikania]. Obecnie zaś pisuar i pisiory "wtryniło" się do "polskości" jako coś i znanego i nadzwyczajnie obmierzłego. Coś, co na wiele lat uczyniło w mózgach wielu moich Rodaków "pomroczność moherową" - czyli kompatybilność populizmu ze zwykłymi próbami odejścia od kultury/obyczajności/pojemności polskiego języka na rzecz obcych naleciałości. Na przykład słowo "sikacz" lub "moczar" byłoby tu adekwatne. Jednak one kojarzyć się mogą co poniektórym z winem marki wino lub pewnym nazwiskiem z dawnych lat a nie "ustrojstwem" do którego mężczyźni mogliby swobodnie oddawać mocz[urynę]. Wino jak to wino - lecz nazwisko było i jest uświęcone przez środowisko "włatcuf" pisuaru... Nowoczesne pisuary bezwodne w naszym obecnie układzie polityczno - ustrojowym nie znajdą również szerszego zastosowania. Bo jak mógłby istnieć dzisiejszy pisuar bez polewania wody...? Nijak - i jest to niemożliwą niemożliwością -  jak oczywista oczywistość. Obecnie - tu i teraz - interesuje co poniektórych słowo "uryna". W polskim słownictwie mogłoby zaistnieć jako URiNA - czyli Unijne Rozdawnictwo i Nowe Aplikacje. Właśnie do "tegóż" zadania - jeszcze i tylko polewanego wodą - przymierza się dzisiejszy pisuar - po "polskiemu" sikacz. Partia marki sekta. Mają nadzieję, że znowu Rodacy - tym razem wyborcy - nadzieją się na Ich księżycowe mrzonki czynione przez jednego z głównych aktorów  filmu "O dwóch takich, co ukradli księżyc". Ile to jeszcze nasze morze - może być zdolne pomieścić tych potoków uryny spływających z pisuarów - by wreszcie określenie pisuar wypadło raz na zawsze z polskiego słownictwa. A prawdziwi Polacy zaczęli od nowa nazywać rzeczy po imieniu. 

-bronmus45-

 
Dodaj do:Do obserwowanychDo lubczasopismaRSS komentarze
 

skomentuj skomentujKomentarze do notki29 |Zgłoś nadużycie
 
  • - komentarz rozruchowy -

    W PiS odziani:
    bez pamięci na etos -
    - przegrani...
    Swoją twarzą
    szczególnie obśmiani.
    Nie do wiary
    że można się 
    zbłaźnić aż tak.
    ***
    BRONMUS45592398 | 10.05.2013 21:12
     
  • @slawek sztompka

    http://slawek.sztompka.salon24.pl/ - "zwinięty"
    ***
    Sama kropka w komentarzu
    - jak w tym Twoim - dla kurażu...?
    i odwagi - ją wstawiłeś...?
    czy język w gębie "zabyłeś...?
    ***
    Bo to takie niby nic;
    a tu nagle - Sztompka - hyc.
    I narobił ambarasu...
    Ja dla takich nie mam czasu.
    ***
    BRONMUS45592398 | 10.05.2013 21:41
     
  • - na dobranoc...

    [Przegląd wydarzeń]

    Lubię POjechać PiSmakom "po bandzie"
    - nie da się ukryć, to też nie ukrywam.
    A... że tu i ówdzie - w różnych blogach bywam -
    więc uczestniczę w niejednej już "grandzie".
    ***
    Tu - na salonach - jest jednak odmiennie;
    człowiek drugiemu jakoś wilkiem bardziej.
    Raz po raz walą w siebie - zazwyczaj przemiennie;
    jednak Ci PiSowiacy coraz bardziej - hardziej.
    ***
    I leją się krwi potoki - ranni powracają
    by ze zdwojoną siłą uderzyć nahajem.
    Następnie - cichcem - udawać świętoszka.
    Lecz ja im już nie wierzę - nie moja to "broszka".
    -bronmus45-
    BRONMUS45592398 | 10.05.2013 22:27
     
  • Autor

    Niestety to jest cena jaką płacicie za fabrykę Kronospan, za duża zawartość trującej melaminy w powietrzu. 
    Skutki uboczne widoczne aż za bardzo.
    SIUKUM BALALA5303425 | 10.05.2013 22:43
     
  • @bronmus45

    Sekretarzu, uwielbiam ludzi z kodem anty-pisowskim we łbie, oni są przewidywalni jak alkoholicy, reagują jak ci od Pawłowa, i widać, że potracili charaktery. O innych przymiotach nie wspomnę.
    GOŚĆ4801148 | 10.05.2013 22:45
     
  • SIUKUM BALALA5303422 | 10.05.2013 22:43 - ja do wszystkich [prawie] piszę przez Ty...

    Nie byłeś czasami ostatnio w Chinach...?

    "W 2008 roku w Chinach doszło do masowych zatruć dzieci, spowodowanych melaminą dodawaną do mleka w proszku"...
    BRONMUS45592398 | 10.05.2013 23:11
     
  • @Palmer

    Palmer, moja droga, pisz co chcesz, ja i tak Ciebie troszkę lubię.
    Chodźcie z nami, chodźcie z nami! Piszę chodźcie, bo pewnie zabierzesz ze sobą starszą siostrę?
    GOŚĆ4801148 | 10.05.2013 23:15
     
  • @Palmer...Witam...

    Czemu to ja jestem "zwinięty" na głównej stronie...? nie mam pojęcia...Wkleję więc jeszcze raz ten sam komentarz - odpowiedź dla @gość48....
    BRONMUS45592398 | 10.05.2013 23:18
     
  • @gość48

    @gość48...czemuż to - ach ...czemuż...

    ...twierdzisz że - cytuję Ciebie: "że potracili charaktery...."

    ...charakter to ja miałem - mam - i będę miał antypisowski ze względu nie tak na samo ugrupowanie, jak na tego tępego przywódcę - który o stanie wojennym dowiedział się dopiero w kościele na sumie - w południe. Sam to powiedział - jest ta wypowiedź w internecie - a teraz udaje wielkiego bojownika...
    ***
    [Pocieszny Zba[f]ca]
    Sędzia - patriota - prawy wyznawca,
    Kto się przedstawia?... Jarosław Zba[f]ca...
    bronmus45.
    ***
    - Żaby anatomia -
    Dla jednych:
    żabcią, żabunią
    płazinką.

    Dla innych:
    Obślizgły i wstrętny
    worek bezczeluści.

    Paskudnym wyglądem -
    - fotografią pewnego polityka.

    Też bez krwi i kości -
    - samca samojeda.

    Obydwu czy obydwojgu
    lepszym jest staw.

    Albo nawet bagno.
    bronmus45.
    ***
  • BRONMUS45592398 | 10.05.2013 23:19
     
  • @bronmus45

    @Sowiniec...Czubie...!!!
    ...u nas - "prawie że" w górach - takie przyspawanie się do czegoś/kogoś nazywano niegdyś "szwajsowaniem"."
    @bronmus45...Czubie...!!!

    U was - "prawie że" w górach - takie przyspawanie się do czegoś/kogoś nazywano niegdyś "szwajsowaniem". Ponieważ Trollu, przypiąłeś się do PIS-u jak rzep do psiego ogona, to wygląda na to, że jesteś zwykłym dupkiem.
  • GOŚĆ4801148 | 10.05.2013 23:25
     
  • @gość48...To Ty też dwa w jednym...?

    I@Sowiniec i @gość48...? Ciekawe, jak Wy - PiSmatołki potraficie się szybko rozmnażać...Dobrze jeszcze że naczelny guru nie z tych...
    BRONMUS45592398 | 10.05.2013 23:30
     
  • @bronmus45

    "@gość48...To Ty też dwa w jednym...?

    I@Sowiniec i @gość48...? Ciekawe, jak Wy - PiSmatołki potraficie się szybko rozmnażać...Dobrze jeszcze że naczelny guru nie z tych..."

    Przepraszam, myślałem, że mam do czynienia z rozgarniętym. Gdybyś był blondynem ze Szwecji, a nie czarnym z redyku, to najpewniej zrozumiałbyś dlaczego zacytowałem to, co napisałeś do Sowińca. Cóż, nawet ja potrafię się pomylić. Myślałem. że do czynienia mam z inteligentem człeczyną, a nie z głupawym wierszokletą.
    GOŚĆ4801148 | 10.05.2013 23:45
     
  • @Palmer

    Jaki tytuł...Na Pi...?
    BRONMUS45592398 | 11.05.2013 00:14
     
  • @gość48...no i sprawa się wyjaśniła...

    Co widać po Twoim nicku ...hm...gość...to widocznie tylko dla tego, by być dłuższym o literkę od właściwego...na h..
    BRONMUS45592398 | 11.05.2013 00:32
     

     
  • @Palmer

    Nigdy nie byłem nadęty, zawsze jestem sobą, prawda to jest to, co najbardziej lubię. Wybacz, ale powiem Ci, że nie do końca wierzę w Twój patriotyzm, samo płacenie podatków nie świadczy o patriotyzmie. A po drugie, ja nic nie pisałem o czyimkolwiek patriotyzmie, więc po co poruszasz ten temat? Ty też byłabyś do rzeczy, gdyby nie Twoje anty-pisowskie zaślepienie.
    GOŚĆ4801148 | 11.05.2013 00:36
     
  • @gość48

    Jaki Ty jesteś dęty frajer...!!! Kto przeciwko PiS - ten zaślepiony..

    - bronmus45 -
    [ON]
    ...Ty...
    nad poziomy
    ...wyrastasz...
    Bo inni to gnomy
    ...I basta...
    BRONMUS45592398 | 11.05.2013 00:42
     
  • @bronmus45

    "@gość48...no i sprawa się wyjaśniła...

    Co widać po Twoim nicku ...hm...gość...to widocznie tylko dla tego, by być dłuższym o literkę od właściwego...na h.."
    O Twoim nicku też można powiedzieć, że wybrałeś dlatego by mieć właśnie o jedną liter mniej niż "prącie". Muszę zwrócić Ci uwagę, że nie ma słowa o jakim myślisz na "h", ono jest na "ch", i ma tyle samo liter co mój nick, i dodam, że "dlatego" piszemy razem. Mistrzu, korzystaj częściej ze słownika,
    GOŚĆ4801148 | 11.05.2013 00:49
     
  • @Palmer...zmiana tytułu nic nie dała....

    Ale mam nową myśl - hasło dla PiSmatołków. Oddaję za darmo. Taki jestem hojny...A co...

    .....kto nie z JarKaczem - tego zakraczem......

    Czekam jedynie na podziękowania...
    BRONMUS45592398 | 11.05.2013 00:51
     
  • @bronmus45

    Widzę starcze, że Cię ubodłem, więc wybacz mi moją wojowniczą naturę, ale zawsze gdy zorientuję się, że mam z durniem do czynienia, ustępuje. Więc żegnam Cię koniu, kop się z kim innym.
    GOŚĆ4801148 | 11.05.2013 00:57
     
  • @gość48

    "miszczu" z tym - dlatego - faktycznie.Zauważyłem i ja ten błąd, lecz nie chciało mi się wycofywać komentarza. Lecz co do h...to są dwie szkoły...Jedna z nich mówi "h - piszemy przez trzy litery...żeby mieć dłuższy - wtedy przez cztery...
    BRONMUS45592398 | 11.05.2013 00:58
     
  • @gość48

    A bodnij ty się w to - co uważasz przez ch...

    A ja Ci tu odpowiadam: skopiowane z SJP

    Słownik Języka
    Polskiego
    Słownik SJP.plsłowakomentarzewięcej
    huj
    dopuszczalne w grach

    ► huj
    (wulgarne) chuj;
    1. członek męski;
    2. wyzwisko kierowane do mężczyzn
    ...........................................................
    I co - łyso Ci przemądrzały fiucie...?
    BRONMUS45592398 | 11.05.2013 01:04
     
  • @Palmer

    Ale to ciekawe, że tylko ta notka/strona jest zwinięta - inne nie...

    Zapytałem adminów - czekam na odpowiedź. Czy tylko się doczekam - to już następne pytanie...
    BRONMUS45592398 | 11.05.2013 01:10
     
  • @Palmer

    "Pisowcy to kapusie, pewnie hurtem naskarżyli adminowi."
    Palmer, jak chcesz być wiarygodna to nie możesz wszystkich PIS-owcow, wrzucać do jednego gara. Nie dość, że nie kapuję to wsparłbym Ciebie, gdybyś walczyła o jawność Twoich wpisów, kpw?
    GOŚĆ4801148 | 11.05.2013 01:12
     
  • @Palmer...hi...hi...hi

    Wpadłem na diabelski pomysł. Pewnie mnie za niego zbanują na amen.

    Ale co mi tam - nie jestem zbyt przywiązany do Salonu. Mam inne dwa swoje blogi...Zaraz się przekonamy - za jakieś parę minut...
    BRONMUS45592398 | 11.05.2013 01:15
     
 
 
 
Dodaj do:Do obserwowanychDo lubczasopismaRSS komentarze
 
skomentuj skomentujKomentarze do notki29 |Zgłoś nadużycie
 
  • Komentarz rozruchowy...

    Palmer - wpisz się na dobry początek...
    BRONMUS45592411 | 11.05.2013 01:26
     

     
  • @bronmus45

    Namieszałeś koleżko.
    GOŚĆ4801148 | 11.05.2013 01:35
     

     
  • @gość48

    Do...odważnych ponoć świat należy...

    To zanim mnie na amen zbanują - jeszcze jedno - a jest ich kopy:

    [PO - bojowisko]

    Siekiera, motyka - bimbru szklanka -
    na "popitkę" PiSowianka.
    Siekiera, motyka - Kaczystaw -
    Od Jarkacza - Boże zbaw...!

    Co przeżyjem - dla nas to;
    bo za pięć lat - spytamy kto...?

    Tak nam Polskę zbałamucił
    że jednych z drugimi skłócił.
    Kto ów taki - spytasz Waść
    -ten co to "nie umiał kraść"-

    Siekiera, motyka się przydadzą
    gdy nam znów w mrowisko wsadzą:
    Kij z Kaczafiego lasu
    więc pilnujmy zawczasu.

    Co pogonim, to dla chwały
    by nie wróciły
    te cymbały.
    bronmus45
    BRONMUS45592411 | 11.05.2013 01:41
     
  • @Palmer - zdaje Ci się...

    To przecież ta sama - skopiowana z tamtej z dodatkiem mojego zdjęcia jako walczącego z wiatrakami [PiSmatołkami]...Tylko że do tamtych komentarzy już nie można się odnosić. Dopiero od tych nowych...Ciekaw jestem czy mnie teraz - i kiedy - zbanują na amen.
    BRONMUS45592411 | 11.05.2013 01:54
     
  • @Palmer...za szybko to zrobilem...

    a chciałem mu na drogę podarować obrazek - ten oto:

    Darmowy hosting zdjęć
    BRONMUS45592411 | 11.05.2013 02:06
     
  • @Palmer

    Wywal to ścierwo brain-maxa

    I Ty, prymitywna nienawistnico, zarzucałaś mi znajomość języka jedynie "chamskiego". 
    Pozdrów hipokrytę Sowińca ode mnie. 
    Bingo.
    FRED FREDOWICZ1586 | 11.05.2013 02:10| konto Facebook
     

     
  • @Fred Fredowicz

    A ja Sowińca też nie cierpię...
    BRONMUS45592411 | 11.05.2013 02:14
     

     
  • @bronmus45

    Sorry, ja tylko Palmerkę ścigam... i sądeckiego kanapowego piłsudczyka.
    FRED FREDOWICZ1586 | 11.05.2013 02:24| konto Facebook
     

     
  • @Fred Fredowicz

    Koniec ścigania. A ja Pana chciałem "ścignąć" przed chwilką na innym blogu - Michała Leśniewskiego. Ścignąłem zaś Jego samego takim oto zdaniem: 
    "cytat - "choć Wildstein widział jego dziurę w głowie" 
    - W swojej też zapewne ma - nie umie wytłumaczyć - tak konkretnie -czemu cały okres stanu wojennego "walczył" poza granicami kraju.
    BRONMUS45592411 | 11.05.2013 02:32
     
  • @Palmer

    Ty czasami nie znasz kogoś kto umie wróżyć - tu na Salonach...? Niech mi wywróży - zbanują czy nie zbanują za mój numer...? Aż żal mi iść spać z tą nieświadomością...
    BRONMUS45592411 | 11.05.2013 02:35
     

     
  • @Palmer

    Jeszcze raz: ogarnij się kobieto. Fascynuje mnie Twoja bezinteresowna nienawiść, nic więcej.
    FRED FREDOWICZ1586 | 11.05.2013 02:52| konto Facebook
     

     
  • @bronmus45
  • Nie wiem czy Korwin, czy Wildstein pozostawali za granicą w trudnych czasach.
    Z mojej ograniczonej wiedzy wynika, ze Korwin to wyjątkowa szumowina, bo "antyligencka". (copyright by Turgieniew)

    Jeżeli znajdę coś na Wildsteina- proszę nie wątpić- postaram się dokopać.
    FRED FREDOWICZ1586 | 11.05.2013 02:58| konto Facebook
     
  • @Palmer

    Wpadasz we własne sidła, słoneczko mundre inaczej. Nie jestem pisowcem. Nigdy nie bylem, nie jestem i nie będę. Znajdź jakiś mundrzejszy argument.
    Pozdrowiłaś Bukojera?
    Kiedy znowu wypowie się w lokalnej tiwi?
    FRED FREDOWICZ1586 | 11.05.2013 03:02| konto Facebook
     
  • @Fred Fredowicz

    Bronisław Wildstein był aktywnym wolnomularzem, związanym początkowo z paryską lożą "Kopernik", skupiającą osoby o polskich korzeniach w ramach Wielkiej Loży Narodowej Francji, a następnie z Warszawską lożą-matką "Kopernik" Wielkiej Loży Narodowej Polski oraz z Krakowską lożą "Przesąd Zwyciężony", której był Wielkim Mistrzem. Oprócz tego pełnił funkcję Wielkiego Dozorcy Wielkiej Loży Narodowej Polski[12]. Sam zainteresowany twierdzi, że wycofał się z uczestnictwa w działalności lóż masońskich.

    Wszystko na temat obydwu panów można sobie przecież poczytać przy pomocy Google. Nie wiem, po co ja to tutaj wklejałem, no ale to akurat jest ciekawostką.
    BRONMUS45592411 | 11.05.2013 06:29
     

     
  • @slawek sztompka...

    Odsyłam do komentarza: BRONMUS45592398 | 10.05.2013 21:41..

    Identyczna - tożsama historia.
    BRONMUS45592411 | 11.05.2013 06:45
     

     
  • @bronmus45

    A nie myślałeś o zakupie siekiery? albo noża? Jesteś na dobrej drodze. Posiedzisz najwyżej kilka lat w kryminale ale rozładujesz się wreszcie.
    JERZY GONDOL1471348 | 11.05.2013 08:29
     

     
  • @Jerzy Gondol...Witam...

    Powinieneś coś więcej o mnie wiedzieć przed napisaniem tego komentarza...
    -Mam jeszcze po dziadkach ciupagę - dalej sięga niż zwykła siekiera -
    BRONMUS45592411 | 11.05.2013 08:36
     

     
  • @slawek sztompka...jeszcze jedna kropka i - "bananowy song" czyli BAN...- ostrzegam.

    @slawek sztompka...w miejsce Twojej kropki wstawiłem takie "cóś"...i powstało nowe...

    - Twój komentarz:
    .....................................................
    @bronmus45
    .
    SLAWEK SZTOMPKA571928 | 11.05.2013 05:41
    .....................................................
    A teraz wygląda tak po innowacji:

    Darmowy hosting zdjęć

    @bronmus45
    - PiS[korzenie] -
    Z marnej mrzonki PiS został zrodzony -
    - tej to zwykłej żądzy władania.
    Po PC - zostały tylko łzy i łkania.
    ...A Kaczyńskich ród wygłodzony...
    ***
    Więc należy podnosić zasłony -
    by znów zdobyć pieniądze i władzę.
    Jak brat bratu - Tobie Leszku radzę
    ja Jarosław - Twój tu przełożony...
    ***
    I tak właśnie powstała sekta
    z niedobitków po PC zakonie.
    Do dziś jeszcze marzy o koronie
    dla swojego Guru - czy insekta...?
    ***
    Bo dzisiejszy - moherowy Zbawca
    to już nie ten - co kiedyś?... "bohater".
    Sam pod sobą wykopał ów krater;
    By w nim spłonąć - jako marnotrawca... 
    SLAWEK SZTOMPKA571928 | 11.05.2013 05:41
    BRONMUS45592411 | 11.05.2013 08:47
     

     
  • - Do Administracji - wiadomość jawna - oczekująca na odpowiedź.

    - Znowu mnie "zwinięto". Jeśli i tym razem nie otrzymam odpowiedzi na pytania o powody wysłane wewnętrzną pocztą - tak samo jak poprzednio będę uważał, że to nie jest robota Administracji Salonu 24. I znowu uruchomię notkę/stronę pod innym tytułem...Proszę - żądam odpowiedzi.
    BRONMUS45592411 | 11.05.2013 09:28
     

     
  • Do wiadomości: Wszyscy zainteresowani oraz Administracja Salon 24...

    http://salon24.pl/contact/

    Przesłałem do Was pocztą wewnętrzną szereg pytań. Na żadne z nich nie otrzymałem odpowiedzi. Może poczta nie działa jak należy. Wysyłam wiec je za pośrednictwem adresu e-mail...Czekam na odpowiedź.

    Oto te pytania:

    od: bronmus45 
    data: 2013-05-10 23:22:02
    Czemu to przed chwilą zostałem "zwinięty"...proszę podać chociażby jeden powód...czekam.
    od: bronmus45 
    data: 2013-05-10 23:31:06
    czekam nadal.
    od: bronmus45 
    data: 2013-05-11 00:16:37
    Jak długo to zwinięcie ma trwać - bo to pierwsze i nie mam pojęcia, czy wycofać wszystkie notki i dać sobie spokój z Salonem - czy jak...? Odpowiedzcie chociaż - co mam teraz zrobić.
    od: bronmus45 
    data: 2013-05-11 07:04:11
    Nie otrzymałem odpowiedzi - uznałem więc, że to nie Wasza sprawka - zwinięcie mnie. Uważam rzecz za niebyłą. I dalej swoje robię. A te utracone paręset odwiedzin - nic dla mnie nie znaczyły. Pozdrowienia.
    od: bronmus45 
    data: 2013-05-11 09:22:53
    - Znowu zostałem zwinięty...Czy nikt mi nie może odpowiedzieć na poprzednie pytania...? 
    - Bo znowu będę uważał - że to nie jest robota administracji Salon 24. 
    - I znowu wystartuję z tą samą notką pod inny tytułem...

    - O to Wam się rozchodzi...?
    BRONMUS45592411 | 11.05.2013 09:58
     

     
  • Na pohybel administracji Salonu 24 - może to być pożegnanie - więc odważcie się - siermięgi.


    PiSpierdołom.

    Olał Was - ciepłym sikiem - Was - PiSowskie śmieci.
    Gdzie i jak - lub którędy - niech będzie to wynikiem
    moich przemyśleń zgoła
    których i tak nie zrozumiecie
    w moherowym kasku - czy tylko berecie.
    ***
    Bo żadnym Waszym krzykiem
    milczącym - bez odpowiedzi -
    nie pochwalicie wynikiem
    świadczącym o Was
    - zgredzi-
    ***
    Poszli więc Wy - w cholerę - nadworne przygłupy;
    przedstawiciele w przemyślnym teatrum
    samo wychwalającym swoje własne trupy.
    Bezmyślnych a płochliwych osób z tego sacrum.
    ***
    Jesteście bandą świrów - dotkniętych delirium
    co nie pozwala innym na krztynę krytyki.
    Więc co i moment wołacie konsylium
    deprecjonującej - wobec Was - publiki.
    ***
    Marni PiSpachołkowie Waszej to postaci;
    jesteście nadzy w oglądzie rodaków.
    Takich jak Wy prostaków - Naród nie utraci;
    co więcej - zyska na tym - zbywając się braków.
    ***
    Odejdźcie więc czym prędzej z pamięci współbraci;
    aby nie pozostała - w pamięci tej - krztyna.
    Bo to - co uczyniliście - dla tychże postaci
    jest zasługą Was samych - taka Wasza wina.
    ***
bronmus45
O mnie bronmus45

Nerwowy samotnik spod znaku Wodnika...... Wczytując się w wypowiedzi wielkich ludzi, przedstawicieli świata kultury, czy też znakomitych i uznanych mężów stanu, czujemy pewien zastrzyk witalny na potrzeby doskonalenia swojej osobowości. Wysłuchując zaś wynurzeń Jarosława Kaczyńskiego mam obawy, aby jego małostkowość nie udzieliła się również nam - bronmus45

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka